Testmozgás méregtelenítés alatt – Alapelvek a gyakorlatokhoz

718
HOZZÁSZÓLÁS:

Ahhoz, hogy Dr. Drees Reyneke gyakorlatai minél inkább javunkra válhassanak, meg kell értenünk alapelveiket.

1. –  A mozgássort mindig lassú, szabályos kilégzés közben, leengedett vállal kell végezni. Talán könnyebbnek hangzik, mint amilyen a valóságban valamely mozgássor szabályozása egy hosszú kilégzés folyamán, ezért végezzük el néhányszor az egyik gyakorlatot (próbálkozzanak meg az 1. számúval, mígnem természetessé nem válik).

2. – A súlyzózással vagy az aerobikkal ellentétben Dr. Dreas gyakorlatai a test egészét (külsőnket és belsőnket egyaránt) mozgósítják, teljes szellemi összpontosítást igényelnek. Ezeket a gyakorlatokat nem is lehet egy napon említeni az aerobik előtt és után végzett “gépies” nyújtásokkal…
Akkor használnak igazán, ha lassan és nagyon odafigyelve végezzük őket, miközben meggondoljuk, mit is kívánunk testünktől, és az hogyan válaszol parancsainkra (ez a meditációs mozzanat különösen jótékony méregtelenítés alkalmával). siker-orom-ugras

3. – Az egész test megmozgatásába a medencefenék izmainak felhúzása is beletartozik. Gyakoroljuk ezt előre – szívjuk be a levegőt, és húzzuk egyujjnyival magasabbra a hüvely, valamint a végbél körüli nyolc izmot, majd tartsuk meg, amíg lassan, hatig számolva kilélegzünk. Ismételjük meg ezt minél többször, a nap folyamán.

Az alapgondolat szerint:

“Feltétlenül meg kell tanulnunk megemelni a medencefenék izomzatát, különben a gyakorlatok holisztikus hatásának jó része elvész. Ha szorosan behúzzuk alhasunkat, majd megtartjuk, csodálatos melegség járja át zsigereinket. A kezdőknek eleinte nehezen megy majd, hogy összehúzzák az érintett izmokat, miközben minden más izmuk elernyed (ne feszítsék meg eközben a gyomor vagy a fartájék izmait).”

A többi izomhoz hasonlóan azonban a medencefenék izmai is feszesebbé válnak egy idő után. Ha eleget gyakoroljuk, ahogy mondani szokás, a medencefenék-torna “megy majd, mint a karikacsapás”. Odafigyelés nélkül is sikerül majd összeszorítva tartanunk a megfelelő izmokat, egy idő után már az elernyesztésüket érezzük furcsának.

Egyébként meg minden nőnek folyamatosan szüksége van medence-fenék-gyakorlatokra, függetlenül attól, végez-e méregtelenítést vagy sem. Rendkívül fontos, hogy ezek az izmok feszesek maradjanak, akár a gyermekszülésre készülve, akár később a vizeletcsepegés elkerülésére nézve, de a szexuális életben is csodákat művelhet!
A férfiaknak ugyancsak nagyon hasznos a medencefenék-torna. Dreas azt mondja, amikor összehúzza ezen izmait, érzi, ahogyan az energia átjárja testét, egész lényét felfrissíti.

718
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]