Ötperces gyakorlatok stresszoldáshoz

675
HOZZÁSZÓLÁS:

E gyakorlatok alkalmazásával stressz-szintünk jelentősen csökkenni fog, ezért ha érezzük, hogy kezdünk feszültté válni, alkalmazzuk ezeket, amilyen gyorsan csak lehet.stressed

Stresszűző gyakorlatok

  • Törekedjünk a nyugodt légzésre. Szívjuk be a levegőt orrunkon keresztül, amíg ötig számolunk, majd tízig tartó számolás alatt fújjuk ki a levegőt a szánkon keresztül. Szinte azonnal érezni fogjuk a nyugtató hatást.
  • Szopogassunk el egy teáskanálnyi mézet, 5 perc alatt szerotonint termel az agyban.
  • Melegítsük fel a kezünket. Stresszes állapotban kezünk hideg, de felmelegítése csökkenti a feszültséget (elég egy kicsit a kézre ülni).
  • A Bach-virágterápia „életmentő cseppjei” (gyógynövényboltban kapható), megerősítik a szervezetet. Különösen jót tesznek, ha sokk ért valakit.
  • Masszírozzuk meg lábfejünkön a stressz elleni akupresszúrás pontot. (A lábfejen az első és második lábujj közötti mélyedés) gyengéden nyomjuk meg tízszer egymás után.
675
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]