Milyen legyen a koffeinmentes étrend?

728
HOZZÁSZÓLÁS:

A koffein utáni vágyakozást legjobban megfelelő diétával előzhetjük meg. A legfontosabb, hogy együnk gyakran, kis adagokat, ezzel elkerülhetjük a vércukorszint hirtelen Ingadozásait és a kávé utáni vágyakozás kialakulását.kave-05

Kerüljük a finomított szénhidrátok (sütemények, kekszek, fehér kenyér, tészta) fogyasztását, melyek megemelik a vércukorszintet, és amely ezután hirtelen csökken majd le.

Ehelyett együnk magas B-vitamin-tartalmú ételeket, melyek energiát adnak és segítenek megbirkózni a stresszel. B-vitamin-források a barna rizs, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a gabonapelyhek, néhány gyümölcs és zöldség, többek között a banán és a spárga. Ezek szerencsére egyben magas rosttartalmúak és a koffeint, mint emésztést segítő szert is helyettesítik.

Ne együnk azonban csak szénhidrátokat és zöldségeket. B-vitamin található a tejtermékekben, a vörös és a szárnyashúsokban is. A fehérjék lassabban szívódnak fel, mint a szénhidrátok, ezzel folyamatosan normalizálják a vércukorszintet.

Végül igyunk sok vizet. Ha az ideális vízmennyiség csak három százalékkal csökken testünkben, 10 százalékkal fáradtabbnak érezzük magunkat és ennyivel csökken szellemi teljesítményünk is. Igyunk meg legalább egy pohár vizet óránként.

Következzen most egy lehetséges napi étrend, receptekkel.

Energiaital

2 alma • 1 barack • 1 narancs • 2,5 cm-es gyömbérgyökérdarab.

Mixeljük össze a hozzávalókat és igyuk meg.

Reggeli

  • Egy üveg energiaital.
  • Egy tálka korpa vagy müzli sovány tejjel, banánkarikákkal.
  • Egy csésze kávé, egynegyed koffeinmentes résszel (mindig ezt igyuk a normál kávé helyett).

Tízórai

  • Egy marék szárított barack sovány túróba keverve
  • Egy csésze gyömbértea vagy energiaital.

Ebéd

  • 75 g csirkehús parajjal, piros húsú paprikával, brokkolival, koktélparadicsommal, reszelt sárgarépával. Egy tál zöldség-vagy lencselevessel fogyasszuk.
  • Vegyünk be páfrányfenyő-táplálékkiegészítőt, hogy elkerülhessük az ebédet követő elálmosodást.

Uzsonna

  • Keverjünk össze szénhidrátot fehérjével egyszerű módon: együnk sovány sajtot rozsból készült kétszersülttel.

Vacsora

  • Együnk 75 g lazacot barna rizzsel, vörös-hagymával és spárgával, zöldbabkörettel.

Elalvás előtt

  • Igyunk egy pohár meleg tejet, hogy biztosítsuk éjszakai energiaszintünket és hogy segítsük az álomba merülést.
728
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]