Fél tucat zsírégető és méregtelenítő jógagyakorlat

695
HOZZÁSZÓLÁS:

Az alábbi gyakorlatok segíthetnek az izmok feszessé tételében. Továbbá a jógapozíciók megnyugtatják a szervezetet és hatnak a hízás stressz okozta tényezőire is.

Feküdjünk le, lábunkat nyújtsuk ki, hátunk alsó részét nyomjuk a padlóra. Ha ezt nehéznek találjuk, hajlítsuk be a térdünket. Ujjainkat helyezzük a köldökünkre, fújjuk ki és szívjuk be néhányszor a levegőt. Ezután szívjuk be a levegőt „hasunkba”, utána tüdőnkbe. Szívjuk be a levegőt, míg ötig számolunk. Fújjuk ki a levegőt először a „hasunkból”, majd a tüdőnkből is.

(Jógalégzés)

Üljünk le keresztbe tett lábakkal, lélegezzünk mélyeket. Belégzéskor nyújtsuk fel karjainkat a fülünk mellett, két tenyerünket illesszük össze. Eközben hasizmaink megfeszülnek – tartsuk ezt a pozíciót, amíg csak tudjuk, közben lélegezzünk a szokásos módon.
Ezután fújjuk ki a levegőt és karjainkat engedjük vissza kiinduló helyzetbe.

(Hegypóz)

Álljunk körülbelül 25 centiméteres terpeszbe, hajlítsuk be térdünket, mintha le akarnánk ülni, de közben fordítsuk őket kissé kifelé. Kezünket helyezzük combunkra, törzsünket tartsuk egyenesen és lélegezzünk rendesen. Fújjuk ki a levegőt, közben a hasizmokat húzzuk a köldök és a bordák felé.
Tartsuk ezt a pozíciót, amíg el nem fogy a levegőnk, majd egyenesedjünk fel. Ismételjük meg a gyakorlatot egyszer.

Képünk illusztráció

Képünk illusztráció

(Oszlopbeállás)

Feküdjünk az oldalunkra, fejünket támasszuk meg egyik kezünkkel. Másik tenyerünkkel támaszkodjunk a padlóra. Szívjuk be a levegőt és lassan emeljük fel a felül lévő lábunkat. Ügyeljünk arra, hogy pontosan felfelé mozduljon és ne oldalra vagy hátrafelé. Feszítsük meg és tartsuk ebben a helyzetben, amíg bírjuk.
Lélegezzünk egyenletesen. Fújjuk ki a levegőt, engedjük le a lábunkat kiinduló helyzetbe, ismételjük meg a másik oldalon.

(Lábemelés oldalt)

Álljunk egyenesen, lábainkat zárjuk össze, kezünket engedjük le oldalunk mellett. Szívjuk be a levegőt, karjainkat emeljük fel a fülünk mellett egyenesen, két tenyerünket nyomjuk egymáshoz, ha tudjuk. Fújjuk ki a levegőt és lassan hajoljunk oldalra. Tartsuk ezt a pozíciót és közben lélegezzünk egyenletesen. Emelkedjünk vissza középre, majd végezzük el a gyakorlatot a másik oldalra is.

(Félhold)

Fejezzük be a programot az első pontban leírt jógalégzéssel.

(Levezetés)

Az esetleges sérülések és a gyakorlatok helyes kivitelezése érdekében, mielőtt belekezdenénk a jógagyakorlatokba, érdemes és ajánlott jógaoktatóhoz fordulni!

695
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]