Erősítő és méregtelenítő program a bőr egészségéért

687
HOZZÁSZÓLÁS:

Az alábbi gyakorlatsor tartalmaz erőgyakorlatokat a csípő és a combok erősítése érdekében, de jógabeállásokat is a nyirokműködés és a vérkeringés élénkítésére. edzes-sulyzok-fitnes

Bemelegítés

Töltsünk tíz percet a test bemelegítésével, ami lehet gyaloglás, ugrálás, tánc vagy ha rendelkezésünkre áll egy megfelelő gumipárna, ugráljunk azon.

Guggolás

Ehhez a gyakorlathoz kézi súlyzókra lesz szükség. Álljunk egyenesen, lábunkat terpesszük csípőszélességben. Tartsuk a súlyzót (vagy a megfelelő súlyt) a lábunk között, karunk legyen nyújtva. Karunkat változatlan helyzetben tartva (mozogjanak törzsünkkel együtt) guggoljunk le, mintha egy székre akarnánk leülni. A farizmaink végezzék a gyakorlatot, és ne szélesítsük a terpeszt gyakorlat közben.

Széles guggolás

Álljunk egyenesen és lábunkat terpesszük a csípőszélességnél nagyobb terpeszben. Lábfejünket fordítsuk kifelé 45 fokos szögben. Most végezzük el a fenti gyakorlatot (súlyzó nélkül), vigyázzunk a térdeinkre. Négyszer 12 sorozatot végezzünk.

Kitörések

Fogjunk mindkét kezünkbe súlyzót (vagy megfelelő súlyt), karunkat tartsuk testünk mellett. Lépjünk ki előre, közben hajlítsuk lábunkat úgy, hogy térdünk a földhöz közelítsen.

Figyeljünk arra, hogy térdünk ne menjen kijjebb, mint a bokánk, és hogy a lábfejünk ne forduljon ki, mert az csökkenti a hatást. Emeljük meg magunkat a hátul lévő lábunk lábfejével (a farizmokban és a belső combban kell éreznünk a mozgást) és ereszkedjünk vissza a kiinduló pozícióba. Végezzük el 12-szer, majd ismételjük meg lábcserével. 3-4 sorozat nyugodtan végezhető.

Lábujjhegyre állás

Álljunk egyenesen, talpunk legyen a földön. Lábfejünket fordítsuk kissé befelé, hogy lábujjaink egymás felé nézzenek. Emelkedjünk lábujjhegyre, közben nyújtsuk a lábikránkat. Végezzünk 12 Ismétléssel négy sorozatot.

Lábremegtetés

Feküdjünk hanyatt és emeljünk fel lábunkat. Csináljunk olyan széles terpeszt, amilyet csak tudunk, és találjuk meg azt a pozíciót, ahol lábunk elkezd remegni. Tartsuk ezt a helyzetet 2 percig (vagy amíg nem fájdalmas).

Pillangó

Üljünk le a padlóra, lábunkat húzzuk fel, két talpunkat tegyük össze. Kezünket tegyük a térdünkre, karunk legyen oldalunk mellett. Fújjuk ki a levegőt, közben karunkat felfelé nyomva feszesítsük a bőrt, élénkítsük a keringést.

687
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]